• Doslova a do písmene získáte dokonalou "cestovní mapu" a podrobný "jízdní řád". Jen na Vás bude, co z toho a komu z Vašich klientů nabídnete dnes, co zítra, co pozítří či v blízké budoucnosti. Poskytneme jasné, obsažné a precizní vodítko, co dělat. Jak se v oboru Rozšířené/Smíšené Reality pevně a lukrativně etablovat a co poniknout, aby Vám šli zákazníci sami naproti.
• Doba je taková, že lidé opakovaně vyžadují nové zážitky a toto je jedinečná a přitom extrémně levná příležitost, jak jim je dát. A právě Rozšířená realita přináší zážitky naprosto omračující, přitom relativně levné a snadno dosažitelné. Zážitky, zážitky a zase zážitky - to je mantra, jejímž opakováním spolehlivě podepřete Vaše návrhy a doporučení. Získáte kvalitní podněty, které skvěle zúročíte u Vašich klientů.
• Žádný obecný balast. Je spousta naprosto exaktních poznatků z posledních let. Dále non-stop sledujeme tento vzrušující fenomén a takřka každý den přináší nové zkušenosti a podněty. Bude obsahovat určitě desítky a pravděpodobně až stovky zcela konkrétních námětů vhodných pro Vaše doporučení klientům a pro realizaci.
• Pečlivě vybrané a inspirativní ukázky. Směry, kde lze očekávat největší přínos. Možnosti uplatnění v reklamně a marketingu. Využití na propagačních předmětech, v kalendářích, diářích, reklamních tiskovinách a více. Mimořádně působivá přidaná hodnota do letáků a vizitek.
• Atrakce pro využití v katalozích, ale i na stáncích, v expozicích, na výstavách, veletrzích i na doprovodných a prezentačních akcích. Co přesně poradit klientům vyrábějícím produkty pro firmy, školy, pro běžné spotřebitele a do standardní obchodní sítě. Proč do propagace i přímo na výrobky umístit Rozšířenou realitu a jak to udělat.
• S jakými úplně novými produkty a reklamními gagy se dá přijít. Jak využít atribut Rozšířené/Smíšené Reality pro získání Vašich nových zákazníků a také ke získání nových odběratelů Vašich klientů - jak zhmotnit tento fenomén do vyšších zisků.
• Dokonalý manuál Vašeho úspěchu při jednáních se zájemci a odběrateli Vašich služeb. Co postavit do popředí a jak argumentovat - fakta, čísla, hesla. Texty sloganů a přesvědčivá tvrzení pro diskuse s klienty. Konkrétní formulace přímo "do úst" Vašich marketérů a obchodních zástupců.
• Průprava akvizitorů s poukazem na silné stránky produktu. Jak získat zakázky s akcentem na nové trendy, a přitom jak pádně překonat vyhlášenou nedůvěru k novinkám. Dechberoucí inspirace podaná v souvislostech a tak, že jí Vaši klienti správně porozumí. Vysvětlení přínosu, pádná tvrzení, lapidární pravdy a přesné obraty k podpoře Vašich nabídek odběratelům, k obhájení Vašich stanovisek a přesvědčení klientů.
• Všechna čísla, fakta a argumenty pro Vás sepíšeme tak, že z nich hladce sestavíte vlastní nabídkovou dokumentaci. Dokonalé "ready-made" předpracování Vašich budoucích sloganů a hesel.
• Navrhneme, jak by měl vypadat, co by měl umět a čím by měl být vybaven úsek (pracovník/tým), který bude toto u Vás zajišťovat. Poradíme, jak rychle odstartovat bez nároků na pracovní síly a investice. A více...
Závěrem: Není takový obor, kde by se Rozšířená/Smíšená Realita nedala skvěle uplatnit. Reklama a marketing jsou pro to jako stvořená. Sami uvidíte, jak snadné je akcelerovat Vaši nabídku a služby. Sami se přesvědčíte, jak tento atribut rozšíří dopad propagace, zaujme odběratele a prohloubí účinnost Vašich akcí a kampaní. Je to skvělá výzva, která se nebude opakovat. Už jen toto samo o sobě je mimořádně vzrušující a za pokus to stojí!